سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا لوله کاروگیت فاضلابی

 

لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی از پلی اتیلن ساخته شده اند که باعث می شود خواص بهتری نسبت به سایر لوله ها داشته باشند   . از این لوله برای فاضلاب شهری و روستایی استفاده می شود زیرا لوله های کاروگیت فاضلابی به دلیل تحمل فشار زیاد فشار زیر زمینی را نیز تحمل می کنند. ماده اولیه اصلی لوله کاروگیت فاضلابی پلی اتیلن با چگالی بالا است، لوله به ترتیب از داخل و خارج توسط اکسترودر هم اکستروژن می شود، دیواره داخلی صاف و دیواره بیرونی حلقه ای است. یک لایه توخالی بین دیواره داخلی و خارجی وجود دارد. این محصول دارای مزایای مختلفی مانند سختی حلقه بالا، استحکام، وزن سبک، میرایی نویز، پایداری بالا در UV، عمر طولانی و خمش خوب، ضد فشار، استحکام ضربه بالا، مقاوم در برابر فرسایش و پوسیدگی ناشی از مواد شیمیایی، قوی در برابر فشار بالا، انعطاف پذیری و طول عمر بالا، سبک وزن و نصب آسان، مقاوم در برابر نشتی از دیگر کاربرد های این لوله ها می توان به زهکشی آب، لوله های فاضلاب، حمل مواد قلیایی و اسیدی، آب صنعتی و …اشاره کرد. می توان از آن در بخش های زمین شناسی ضعیف استفاده کرد، این جایگزینی ایده آل برای لوله های زهکشی فاضلاب سنتی است.

مزایا لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی یک لوله پلاستیکی پیشرفته در سرسر جهان است. به دلیل کیفیت بالا و کارایی بالای آن، به طور گسترده ای در مهندسی ساختمان استفاده می شود. ماده اولیه نوعی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) مواد خام شیمیایی با ثبات خوب است. بنابراین، اغلب در سیستم زهکشی شیمیایی استفاده می شود.

لوله کاروگیت فاضلابی دارای مقاومت فشرده سازی قوی است. در شرایط فشار یکسان، لوله های کاروگیت فاضلابی نسبت به دم های سنتی مقاومت فشاری بیشتری دارد. به دلیل شکل و ساختار منحصر به فرد آن، دیواره بیرونی آن موجدار است که می تواند سفتی حلقه لوله را افزایش داده و آن را در برابر فشار خارجی مقاومت بالایی داشته باشد.

لوله کاروگیت فاضلابی نسبت عملکرد هزینه بالایی دارد. تحت همان بار، لوله کاروگیت فاضلابی فقط باید الزامات دیواره لوله نازک تر و مواد اولیه لوله های دیگر را برآورده کند. در مقایسه با هزینه، هزینه پروژه صرفه جویی می شود. این یکی از عواملی است که امروزه بسیاری از پروژه ها آن را انتخاب می کنند.

 

لوله کاروگیت فاضلابی سرعت ساخت و ساز سریع است. با توجه به دیواره نازک لوله کاروگیت فاضلابی، در فرآیند ساخت و ساز، هم حالت بارگیری و تخلیه و هم حالت اتصال راحت تر از خط لوله سنتی است و نگهداری بعدی ساده است. اگر در محیط ساختمانی خشن قرار داشته باشد، می تواند مقاومت بالایی داشته باشد.

این ها خواص لوله های کاروگیت فاضلابی هستند، زیرا این لوله برای بسیاری از کاربرد ها و مصارف مختلف در صنایع بسیار مناسب است، با انعطاف پذیری خوب و عملکرد زیست محیطی، بنابراین می توان از آن به طور گسترده در مهندسی خطوط لوله استفاده کرد.

کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی:

لوله کاروگیت فاضلابی نسل جدیدی از لوله های پلاستیکی است که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شود. این لوله با دیواره داخلی صاف، و دیواره بیرونی شیار دار از 50 سال پیش گذشته استفاده می شود و امروزه نیز با توجه به مزایایی که دارد استفاده از آن بسیار رونق یافته است. پس از بیش از ده سال توسعه و بهبود، از یک تنوع به یک خط محصول کامل تبدیل شده است. در حال حاضر، فرآیند تولید و فناوری استفاده بسیار بالغ است. به دلیل عملکرد عالی و هزینه نسبتاً مقرون به صرفه، در کشورهای توسعه یافته ترویج و اعمال شده است. کاربرد و بهره مندی از لوله کاروگیت فاضلابی در مرحله افزایش است و تمام شاخص های فنی به استاندارد استفاده رسیده اند. رنگ جداره داخلی این لوله ها معمولا آبی و زرد است و دیواره بیرونی آن به صورت مشکی است.

کاربرد های لوله کاروگیت فاضلابی شامل:

کانال های زهکشی و تهویه معادن و ساختمان ها.

مهندسی شهری، خطوط لوله زهکشی و فاضلاب مدفون در محله های مسکونی.

آبیاری حفاظتی در زمین های کشاورزی، زهکشی آب، تصفیه خانه فاضلاب، لوله زهکشی محل دفع زباله.

لوله های تهویه شیمیایی و لوله های سیالات شیمیایی و معدنی.

پردازش کلی چاه های بازرسی خط لوله. خطوط لوله تعبیه شده در بزرگراه؛

کابل فشار قوی، آستین محافظ کابل پست و مخابرات و... استفاده می شود.

مشخصات اصلی لوله کاروگیت فاضلابی:

امروزه تجارتی مانند تولید لوله های کاروگیت فاضلابی به طور فزاینده ای محبوب می شود. این به این دلیل است که موادی که از آن ها ساخته شده ‌اند بادوام ‌تر هستند، این لوله ‌ها در معرض خوردگی نیستند، نصب آسان ‌تر هستند، زیرا برای جوشکاری آن ها به تجهیزات پیچیده‌ ای نیاز نیست و گزینه عالی هستند. با توجه به تقاضای زیاد برای آن ها، تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال توسعه این بخش از تولید هستند.ارزان بودن، عمر مفید بالا (بیش از 50 سال)، سهولت نصب و نگهداری، بی اثری شیمیایی تقریباً کامل، مقاومت در برابر انواع خوردگی و در نتیجه سازگاری با محیط زیست، لوله هایکاروگیت فاضلابی را در صنایع مختلف ضروری می کند.

لوله کاروگیت فاضلابی از نظر ساختاری از دو لایه تشکیل شده است

ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا

لایه داخلی صاف است، و لایه بیرونی به صورت موجدار یا شیار دار ساخته شده است.

شکل و ویژگی هایماده اولیه برای تولید آن ها به لوله اجازه می دهد تا استحکام لازم و در عین حال انعطاف پذیری را به دست آورد که امکان نصب مناسب را فراهم می کند. و لوله کاروگیت فاضلابی کل ساختار را با سطح لازم از سفتی فراهم می کند. لوله ای که به درستی تولید شده باشد، مطابق با تمام مراحل و فرآیندهای تولید، راه حلی عالی برای محافظت از شبکه های ارتباطی داخل آن است. نیاز اصلی استحکام قاب بیرونی و استحکام اتصال بین لایه های داخلی و خارجی است که با تکنولوژی ساخت صحیح تضمین می شود. معرفی محصول لوله کاروگیت فاضلابی که نوع جدیدی از لوله های سبک وزن ساخته شده از پلی اتیلن به عنوان ماده اولیه است که با اکستروژن و فرآیند قالب گیری ویژه پردازش می شود. این لوله ها امروزه در بسیاری از مصارف صنعتی که به آن ها اشاره شده است، مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیتفاضلابیپایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیتفاضلابیبا بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیتفاضلابیپایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیتفاضلابیبرای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت فاضلابی و استعلام قیمت لوله کاروگیت فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.